Naše činnosti

Servisní podpora IT

Když smlouva není potřeba

Díky našemu týmu techniků jsme schopni zajišťovat rychlou a pružnou reakci na požadavky našich zákazníků. Při nahlášení závažných problémů technici reagují okamžitě a v případě potřeby ihned vyjíždějí ke klientovi, s dobou dojezdu od 1,5 hodiny v závislosti na smluvní úrovni služeb.


Zajišťujeme tento servis:

Opravy firemních počítačů a serverů.
Řešení problémů s firemními servery a počítačovou sítí.
Záchranu smazaných a poškozených dat.
Řešení problémů s nefunkčním Internetem.

V případě, že technik nemůže odstranit závadu na místě a musí váš počítač odvézt do servisního střediska, můžete požádat o náhradní počítač za jednorázový poplatek 1000 Kč. V případě problémů s firemními servery jsme schopni zajistit jejich pružnou výměnu nebo zapůjčení náhradního systému.


Průběh opravy u zákazníka:

Technik domluví svůj příjezd k zákazníkovi či případný odvoz zařízení.
Po zjištění závady je zákazníkovi sděleno, zda je možné problém vyřešit na místě; cena za práce a cena případných náhradních dílů je předložena k odsouhlasení. V případě že je nutné dovézt náhradní díly, nebo nelze zařízení opravit na místě je se zákazníkem dohodnuto, kdy budou práce dokončeny a kdy je možné zařízení předat.
Po opravě je zařízení nainstalováno a předáno u zákazníka.

Při odvozu monitorů, tiskáren a dalších periferií do servisního střediska při závažnějších poruchách, odvoz a přivezení zařízení zákazník neplatí.

Opravy v servisním středisku:

Opravy jsou prováděny v provozovně firmy Jihovýchodní II 750/13, 140 00 Praha 4.

Zákazník si domluví předání počítače technikovi na telefonním čísle: 776 111 112 - Helpdesk.
Technik si na místě počítač zběžně prohlédne a vyžádá si kontaktní údaje zákazníka.
Po provedení diagnostiky (nebyla-li provedená při převzetí) je zákazník telefonicky informován o předpokládaných nákladech na opravu a termínu předání.